Case

Skogaholm Facebook

Skogaholm Facebook

Since 2015 we’ve been responsible for Skogaholms. One year later we have over 22 000 new fans and Skogaholm is now number two of the top 5 most engaging brands on social media according to SocialBakers Social Marketing Report. During the year we have learned what the Berg Family, the friendly moose Olivia and a very special newborn baby have in common - they all love Skogaholm!

Skogaholm_FB3_Contentbild_1140px.png

 

Tävling! Filma din eller din familjs häftigaste eller knasigaste sätt att krascha ett pepparkakshus på och lägg upp på Instagram eller vår Facebook-sida med #pepparkakskraschen och #skogaholm. Vi ger bort ett biobesök med popcorn-meny för två familjer (eller de ni vill gå med) till det bästa bidraget. Så tipsa alla dina vänner och se till att de bjuder just er familj på en spännande film om de vinner.Fullständiga tävlingsregler: http://www.skogaholm.se/kampanjer/pepparkakskraschen/

Posted by Skogaholm on den 2 januari 2015